Notując

sierpień30

Rozdział 27

dodano: 30 sierpnia 2013 przez PelikanXD


 *** Paula *** Ten Patryk na serio wydawał się jakiś dziwny. Właściwie tylko się przedstawił i sobie poszedł. Nie żeby coś… Ale to na serio było dziwaczne… Po południu  poszłam do domu  gdzie czekał na mnie mój kochany mężulek. - Wiesz , że mamy nowego ucznia ? - Tak wiem. Przedstawił się dzisiaj. - Ok. – przytuliłam go. – Nie wydaje...



sierpień25

Rozdział 26

dodano: 25 sierpnia 2013 przez PelikanXD


*** Natan *** W końcu wakacje dobiegły końca. Paula jest bardzo przejęta. Wczoraj byliśmy na zakupach i kupiliśmy pełno zeszytów i tak dalej. W końcu zostaliśmy skazani na siebie. W gruncie rzeczy dzięki mojemu wujkowi mamy dosyć sporo pieniędzy. Ale mimo wszystko i tak przydałoby się znaleśc jakąś pracę, chociaż dorywczą. Tak czy tak. Zacznie się trzeci rok nauki w tym...



sierpień15

Rozdział 25

dodano: 15 sierpnia 2013 przez PelikanXD


 *** Paula *** Z rana obudził mnie dzwonek telefonu. Okazało się że i Natana… Była to Monia. - Co jest grane? – spytałam. - Paula ? - Tak. Która jest w ogóle godzina ? – pytałam zaspana. - Paula… Oni … Rozmawiają. - Co ? Kto ? - Tomek rozmawia z Marli ! Ona nie może mu powiedzieć że go kocha ! - Gdzie ty jesteś? - Koło klubu… - Ok. Daj...



sierpień15

Rozdział 24

dodano: 15 sierpnia 2013 przez PelikanXD


*** Marli *** Dzisiaj koniecznie jadę tam do miasta. Już dłużej nie wytrzymam trzymając to w sobie. Nie wiem co będzie. Wiem, że to odpowiednie posuniecie. Chcę mu powiedzieć co czuję i usłyszeć to samo od niego. Cieszyć się życiem, cieszyć się nim. Nie bać się miłości. Tak czy tak. Paula dzisiaj przyjechała do miasta. Nie wiem co jest grane. Chyba chodzi o sprawę tego...



sierpień5

Rozdział 23

dodano: 5 sierpnia 2013 przez PelikanXD


 *** Marli ***  Nie widziałam się z Tomem. A tak bardzo chciałam już mu powiedzieć co czuję i usłyszeć to samo od niego. Chciałabym tej pewności że on dalej mnie kocha i że nie spieprzyłam wszystkiego. Nie wiem co teraz będzie , ale dobrze że chociaż dziewczyny wiedzą. Przyjadę w któryś weekend i pogadam z nim. Chyba że się znowu nie uda. Mm nadzieję że tym...



sierpień5

Rozdział 22

dodano: 5 sierpnia 2013 przez PelikanXD


 *** Paula *** W ten dzień powinnam być zestresowana. Ale ja w ogóle się nie denerwowałam. I dobrze. To znaczy że dobrze robię wychodząc za Natana.  Gdy tylko się obudziłam założyłam na siebie białą sukienkę a Monia pomagała mi się uczesać. Ten dzień zapowiadał się genialnie. Jak tylko myślałam, że za chwilę będę z Natanem połączona na zawsze, to…...



sierpień2

Rozdział 21

dodano: 2 sierpnia 2013 przez PelikanXD


     *** Monia ***  Dzisiaj znowu spędziłam czas z Tomkiem. Tylko że byli z nami jeszcze Paula i Natan. Dowiedziałam się dzisiaj że się zaręczyli. To wcześnie, fakt. Ale w ich przypadku to nic dziwnego. Wieczorem razem z Paulą zadzwoniliśmy do Marli. Powiedzieliśmy żeby przyjechała bo mamy nowiny no i mogła by zostać na przyjęciu panieńskim Pauli, które...



sierpień2

Rozdział 20

dodano: 2 sierpnia 2013 przez PelikanXD


 *** Paula *** Gdy wstałam poczułam miły zapach. Spojrzałam na zegarek. Było około 11.  Wstałam i wybrałam sobie ciuchy. Wiedziałam, że Natabn coś tam szykuje i już chciałam to sprawdzić, ale najpierw chciałam się doprowadzić do porządku.  Poszłam do łazienki. Przebrałam się i wgl. Posprzątałam w łazience.  Potem zaścieliłam łóżko otworzyłam...



sierpień1

Rozdział 19

dodano: 1 sierpnia 2013 przez PelikanXD


                                 *** Natan ***  Poszedłem porozmawiać z wujem o moich zamiarach. Gdy się obudziłem i widziałem jak ona śpi... Byłem pewny że tego chcem ale nie wiem czy to rozsądne. - Natanie, co cię tu sprowadza ? - Miłość. Potrzebuję rady. - Ok. Jak wam się razem mieszka ?...



lipiec31

Rozdział 18

dodano: 31 lipca 2013 przez PelikanXD


                                               *** Paula ***  Nie żałuję tego co wydarzyło się zeszłej nocy. To nas zbliżyło do siebie. To było… Nie do opisania. Szczerze nie spodziewałam się tego. Był to miły wieczór wtedy. Potem byłam zmęczona i...